Přihlášený uživatel má k dispozici profil občana, kde se zobrazují tyto možnosti:
Zde se zobrazují kontaktní informace registrovaného uživatele.
Zde si uživatel může zvolit, v jakých případech chce být notifikován v rámci systému:
Po zaškrtnutí požadovaných možností notifikace se nastavení uloží kliknutím na tlačítko „Uložit změny“.
Zde má uživatel možnost si vytvořit vlastní upomínku. Po kliknutí na tlačítko „Přidat novou upomínku“ se zobrazí formulář pro vytvoření nové upomínky. Uživatel vyplní název události a její popis, nastaví datum a čas události, zvolí jak často opakovat tuto upomínku (denně, týdenně, měsíčně nebo ročně) a nastaví čas upozornění (v čas události, 10 minut před, 30 minut před, 1 hodinu před, 1 den před). Ve zvolený termín se občanovi odešle e-mailová notifikace s upomínkou.
Odkaz na Profil občana