Žádost o poskytnutí záštity
1. Identifikační číslo
2. Kód
3. Pojmenování (název) životní situace
4. Základní informace k životní situaci
Na základě Směrnice Zastupitelstva města č.3/2016 může být akci, která přispívá k rozvoji společenského života ve městě Hradec Králové a ke zvýšení jeho prestiže či k propagaci města mimo jeho území a je v souladu se zájmy města Hradec Králové udělena záštita. Jedná se zejména o akce v oblasti kultury, sportu, vzdělávání a akce charitativní či benefiční a účast jednotlivců či skupin reprezentujících město Hradec Králové na takových akcích konaných mimo jeho území.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Žadatelem může být jakákoliv fyzická osoba (občan) nebo právnická osoba (firma) způsobilá k právním úkonům.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Podání písemné žádosti na předepsaném formuláři (Formulář žádosti o záštitu.docx), popř. volnou formou s uvedením všech podstatných náležitostí vyplývajících z formuláře žádosti.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Podáním řádně vyplněného formuláře žádosti (Formulář žádosti o záštitu.docx) prostřednictvím podatelny Magistrátu města Hradec Králové, Československé armády 408, 502 00 Hradec Králové.
Podání je možné:
- osobně (nezapomeňte si připravit kopii samotné vyplněné žádosti, na kterou Vám bude vyznačeno potvrzení o podání žádosti);
- poštou na adresu: Statutární město Hradec Králové, kancelář primátora, Československé armády 408, 502 00 Hradec Králové;
- e-mailem - digitálně podepsaným (za předpokladu, že žadatel disponuje platným certifikátem elektronického podpisu);
- datovou schránkou (pokud ji má žadatel zřízenou a aktivovanou).
8. Na které instituci životní situaci řešit
Magistrát města Hradec Králové
Československé armády 408
502 00 Hradec Králové
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Kancelář primátora,
Československé armády 408,
levé křídlo budovy, 1.patro, kancelář č. 83.
Úřední hodiny: pondělí a středa 8:00 - 17:00 (přestávka 30min. mezi 11:30 až 12:30), případně dle dohody
Ing. Petr Vinklář, kancelář č. 84, telefon +420 495 707 412, e-mail: Petr.Vinklar@mmhk.cz
Ivana Křiváčková, kancelář č. 83, telefon +420 495 707 411, e-mail: Ivana.Krivackova@mmhk.cz
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Žádost s popisem projektu na předepsaném formuláři.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Podání žádosti není zpoplatněno.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny a jsou závislé na aktuálním počtu podaných žádostí a na termínech jednání rady města.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Nejsou
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
V případě zjištěných nedostatků v žádosti je žadatel vyzván k jejich opravě či doplnění, a to v nejbližším možném termínu.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Podání žádosti prostřednictvím datové schránky (pokud ji má žadatel zřízenou a aktivovanou).
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení).
18. Jaké jsou související předpisy
(nevyplněno)
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Na poskytnutí záštity není právní nárok. Rozhodnutí o poskytnutí či neposkytnutí záštity je v kompetenci rady města.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Záštita může být odejmuta, zejména vyjde-li najevo, že podpořená akce nesplňuje podmínky pro poskytnutí záštity.
21. Nejčastější dotazy
(nevyplněno)
22. Další informace
(nevyplněno)
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
(nevyplněno)
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
25. Za správnost popisu odpovídá útvar
26. Kontaktní osoba
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
(nevyplněno)